اکسیژن ساز نیولایف الیت
اکسیژن ساز نیولایف الیت

نيولايف اليت يكي از مقرون به صرفه ترين مولدهاي اكسيژن ايستاده مي باشد كه قادر به توليد 5 ليتر در دقيقه اكسيژن طبي قابل استفاده در منزل، بيمارستان و كلينيك ها است. روزانه صدها هزار دستگاه نيولايف در سراسر جهان استفاده مي شود که باعث شده خود را به عنوان دستگاهي با راندمان بالا، نگهداري آسان و قابل اطمينان معرفي نماید. (جريان مداوم اكسيژن و بسياري مشخصه هاي منحصر به فرد ديگر سبب شده است تا اين دستگاه بعنوان بهترين انتخاب توسط بيماران و تامين كنندگان تجهيزات پزشكي برگزيده شود).

مولد نيولايف با مانيتور اكسيژن و گزينه منحصر بفرد صرفه جويي انرژي نيز موجود مي باشد که اكسيژن باظرفيت 3 ليتر در دقيقه را نيز توليد مي كند.

همچنين توانائي تجهيز شدن به فلومتر هائي براي بيماري هاي كودكان و همچنين بيماراني كه نياز به مصرف پائيني از جريان اكسيژن را  دارند دارد. (5-2 ليتر در دقيقه).

نيولايف هاي مجهز به نازل خروجي هوا قادر مي باشند با نبولايزر نيز استفاده شوند به اين معني که در حاليكه اكسيژن توليد مي كنند به دستگاه نبولايزر نيز هوا می دهند.


 مشخصات

کارایی: 1 تا 3 ليتر در دقيقه، با خلوص 92% تا 5/95% – 4 ليتر در دقيقه با خلوص 3%±92%- 5 ليتر در دقيقه با خلوص 3%±90% ابعاد: عرض 36.8 سانتيمتر × طول 41.9 سانتيمتر × ارتفاع 69.9 سانتيمتر وزن: 24.5 كيلوگرم ولتاژ ورودی: 120 ولت 60 هرتز 4 آمپر، 220-240 ولت 50 هرتز 2 آمپر، 220 ولت 60 هرتز 2 آمپر برق مصرفی: 350 وات هشدار ها: قطع برق، فشار بالا و پائين، تست باطري، خلوص پائين اكسيژن ( با مانيتور اكسيژن)
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X