DreamStar Duo ST (BiLevel ST)

DreamStar Duo ST (BiLevel ST)

DreamStar CPAP Info

این دستگاه برای بیماران مبتلا به آپنه انسدادی خواب است که دارای حافظه داخلی و قابلیت تشخیص و ثبت آپنه، هایپو آپنه، خروپف، محدودیت جریان دم تمایز بین آپنه های انسدادی و مرکزی و سطح نشت هوای خروجی می باشد که به پزشک اجازه می دهد میزان اثربخشی درمان را بررسی کند

DreamStar Auto CPAP

این دستگاه دارای حافظه داخلی و قابلیت تشخیص و ثبت آپنه، هایپو آپنه، خروپف، محدودیت جریان دم، تمایز بین آپنه های انسدادی و مرکزی و سطـح نـشت هـوای خروجی می باشد که به پزشـک اجازه مـی دهد میزان اثربخشی درمان را بررسی کند. قابلیـت تشخیص ایـن اطلاعات به این معنی اسـت کـه ایـن دستگـاه می تواند به حوادثی از جمله خر خر و افت جریان دم پاسخ دهد.

DreamStar Duo (BiLevel S)

این دستگاه برای ونتیلاسیون بیمارانی طراحی شده که از سندرم آپنه خواب یا اختلالات شدید تنفسی رنج می برند ولی وابسته به کمک ونتیلاتور نیستند

DreamStar Duo ST (BiLevel ST)

این دستگاه برای ونتیلاسیون بیمارانی طراحی شده که از سندرم آپنه خواب یا اختلالات شدید تنفسی رنج می برند ولی وابسته به کمک ونتیلاتور نیستند. دستگاه DreamStar Duo ST علاوه بر دارا بودن امکانات DreamStar Duo، دارای تنظیم نرخ پشتیبان گیری (Backup Rate) و تنظیم نرخ I/E به منظور اطمینان از تامین حداقل نرخ تنفس در دقیقه و پشتیبان گیری از نرخ تنفس می باشد.

Prisma25ST

دستگاه BIPAP مدل Weinmann prisma25ST حیطه کاربرد گسترده ای دارد. تکنولوژی های بسیار جدید و نوآورانه ای در این بای پپ به کار گرفته شده و مناسب برای بیماران مبتلا به مشکل انسداد تنفسی، آپنه خواب پیچیده و بیمارانی که همزمان از بیماری های دیگری نیز رنج می برند است. رنج فشار این بای پپ نیز گسترده است و پارامترهای قابل تنظیم زیادی برای راحتی کاربر ارائه می دهد که درمان موثر و مطلوبی را برای بیماران رقم می زند. بای پپ prisma25ST منحنی فشار سه سطحی انتخابی و امکان تنظیم فشار بازدم را دارد و می توان حالت های مختلف شرایط تنفسی مثل تنفس سیکلی، خرو پف، آپنه و محدودیت های فشار را در این دستگاه تعریف کرد.

دستگاه سی پپ prisma20A Weinmann یک اتو سی پپ با تکنولوژی اندازه گیری جدید است و به طور قابل اعتمادی تعیین می کند که آیا اختلالات تنفسی شما در طول شب ناشی از آپنه خواب است یا انسداد. این دستگاه به صورت خودکار به اختلالات ناگهانی در تنفس پاسخ داده و با توجه به نیاز بیمار فشار اعمالی را تغییر و تطبیق می دهد. در این سی پپ با به کارگیری تکنولوژی های پیشرفته انعطاف و راحتی بیشتری در تنفس رقم خورده و تطبیق تنفسی راحت تر و بهتر انجام می شود. این اتو سی پپ دارای محفظه مرطوب کننده و سیستم گرمادهی پیوسته به بخار در تیوب ها نیز می باشد تا از تقطیر مجدد در مسیر تحویل بخار به بیمار جلوگیری نماید. همچنین دستگاه دارای کارت حافظه و پورت USB است و اتصال درست ماسک را به طور مرتب بررسی می کند.

SOMNOsoft2 e

دستگاه SOMNOsoft2e به طور موثری بیماری آپنه را با روش سی پپ (فشار پیوسته راه های هوایی) درمان می کند. این دستگاه به صورت هوشمند به بیماران حساسی که مشکل بازدم در فشار بالای سی پپ دارند، از طریق سافت پپ کمک می کند. اطلاعات بسیار مناسبی را بــرای تشخیص و تصمیمات درمـانـی در اختیار پزشک قــرار می دهد و مــراحل کــاری بـه طــور قابل ملاحظه ای بــا استفاده از یـک اس دی کــارت بهینه می گردد.

SOMNObalance e

دستگاه درمــانی اتــوسی پپ سـومـنو بـالانس (SOMNObalance ) مجهز به تکنولوژی OPP (پیک فشار انسدادی)  می باشد که موجب تـمایز انسـداد از مـشکلات میـانی می گردد. با این دستگاه فشار مورد نیـاز بیمار بــه صورت اتوماتیک و پیوسته تنظیم مـی گردد و ترکیبی از مـودهـای مـختلف می تواند توسط گزینه سافت پپ ترکیب گردد. همچنین اس دی کارت به طورقابل ملاحظه ای فرآیند کار را بهینه می نماید.

Full Face

Full Face

Full Face

Nasal

Nasal

Nasal

نمایندگی انحصاری شرکت های :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X